Winkelwagen:

0
U heeft geen producten in uw winkelwagen.

0

×

Registreren

Profiel

Login gegevens

Of inloggen

Voornaam is een verplicht veld!
Achternaam is een verplicht veld!
Voornaam is niet valide!
Last name is not valid!
Dit is geen e-mail adres!
E-mail adres is een verplicht veld!
Dit e-mail adres is al geregistreerd
Wachtwoord is verplicht!
Geef een valide wachtwoord!
Het wachtwoord moet minimaal 6 karakters bevatten!
Het wachtwoord mag maximaal 16 karakters bevatten!
Het wachtwoord komt niet overeen
De algemene voorwaarden zijn verplicht
E-mail of wachtwoord is onjuist

Service en vragen

Bij vragen neem contact op met happy@hello-by-ar.nl

Bestellen, verzenden & ophalen

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
  • Wij doen ons uiterste best om je bestelling binnen 48 uur te verzenden. Wanneer dit onverhoopt langer duurt, nemen wij persoonlijk contact met je op.
  • Ik zie een tijdblok staan bij de verzendopties, wat is dit?
  • Onze pakketjes worden verzonden via MyParcel (onderdeel van PostNL). Elk adres heeft een vast tijdblok per dag, waarop de bezorger op jouw adres komt.
  • Kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?
  • Jazeker, je bent van harte welkom om je bestelling bij ons af te halen. Kies bij de verzendmethode voor de optie ‘ophalen in Alphen aan den Rijn’ en betaal zo geen verzendkosten. Het is wel handig om van tevoren even te bellen om een afspraak te maken, om te voorkomen dat je voor een dichte deur staan. Ook kun je een bestelling retour brengen.
  • Kan ik mijn bestelling volgen?
  • Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een mail met je track & trace link. Je kunt de status van je bestelling volgen via je track & trace link, hier staat een verwachte leverdatum bij. Ben je de link kwijt of kun je de mail niet vinden, dan kunnen wij de track & trace code voor je opzoeken. Stuur een mail naar happy@hello-by-ar.nl en dan helpen wij je verder.
  • Kan in een reeds geplaatste bestelling nog wijzigen?
  • Zo lang de bestelling nog niet is verstuurd, is dit mogelijk. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via happy@hello-by-ar.nl of (+31)6 11 833 900.
  • Heb je geen bevestigingsmail ontvangen?
  • Wij sturen altijd een mail wanneer de bestelling is afgerond. Mocht je deze niet hebben ontvangen, controleer dan even je spambox. Het kan zijn dat de mail daar terecht is gekomen. Heb je de mail nog steeds niet kunnen vinden, stuur dan een mailtje naar happy@hello-by-ar.nl, dan helpen wij je verder.
  • Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat nu?
  • Controleer de status van je bestelling via je track & trace link, hier staat een verwachte leverdatum bij. Staat er dat pakket al is afgeleverd, kijk dan goed of je niet een briefje over het hoofd hebt gezien of vraag rond of iemand anders het pakketje mogelijk heeft aangenomen. Mocht je het pakket echt niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op.
  • Wat zijn de verzendkosten?
  • De standaard verzendkosten binnen Nederland zijn €5,95. Je ontvangt een track & trace code zodra je bestelling is verstuurd. Voor bestellingen boven de €75,- is levering binnen Nederland gratis.

Betalen

  • Hoe kan ik bij jullie betalen?
  • Je kunt bij ons veilig betalen via Ideal en Credit Card. Wij werken samen met het betaalsysteem Sisow, zij handelen alle betalingen voor ons af.
  • Kan ik ook op rekening bestellen?
  • Ja, voor zakelijke klanten is dit mogelijk. Hiervoor dient eerst een account te worden aangemaakt. Wanneer je contact met ons opneemt zodra het account is aangemaakt, kunnen wij ervoor zorgen dat de optie ‘op rekening’ wordt toegevoegd.

Ruilen & retourneren

  • Kan ik bij jullie een bestelling ruilen of retour brengen?
  • Ja, je kunt langskomen om een bestelling te retourneren of te ruilen. Hiervoor gelden onze standaard retourvoorwaarden. Het is wel handig om van tevoren even te bellen om een afspraak te maken, om te voorkomen dat je voor een dichte deur staan.
  • Kan ik een product retour sturen?
  • - Je hebt wettelijk bepaald 14 dagen de tijd om het betreffende product terug te sturen.
    - Het product moet nieuw & ongebruikt zijn, waar mogelijk met originele verpakking en labels.
    - Retourkosten zijn voor eigen rekening.- Retourneren is op eigen risico. Wij raden je ten zeerste aan het pakket met track & trace te versturen. Zonder track & trace kunnen de vervoerder of wij niets doen of vergoeden, wanneer het pakket niet of incompleet bij ons aankomt.
    - Vul het retourformulier in en doe dit in de doos bij je retourzending. Het pakket kan retour naar: Hellø by AR Ondernemingsweg 3 2404 HM Alphen aan den Rijn Stuur ons ook een mail naar happy@hello-by-ar.nl, dan weten we dat het pakket eraan komt en laat ons weten om welke bestelling het gaat. Zodra wij het product in goede, ongebruikte staat ontvangen hebben zullen we binnen 10 werkdagen het betreffende bedrag terugstorten op je rekening.
  • Wanneer ontvang ik mijn aankoopbedrag retour?
  • Zodra wij het product in goede, ongebruikte staat ontvangen hebben zal het desbetreffende bedrag binnen 10 werkdagen terug worden gestort op je rekening.

Onbeantwoorde vraag?

Neem gerust contact met ons op via happy@hello-by-ar.nl of (+31)6 11 833 900. Wij helpen je graag verder.

Hellø by ar